tirsdag 21. oktober 2014

Madla - Hinna

I dag har jeg spilt kamp mot Madla, min aller siste kamp med Hinna på brystet. Det var nemlig vår siste seriekamp, og siste kamp for flere av spillerne, inkludert meg, for nå slutter jeg med fotball. 


Celine og Sanne satt på med oss til kampen, og vi var de første som kom til banen. Etter hvert kom resten av laget, og vi varmet opp.


Kampen startet klokka seks, og jeg ble plassert på venstre kant. De første minuttene spilte laget kjempegodt sammen, og det var ganske jevnt. Etter 10 minutter scoret dessverre Madla, og etter det gikk det nesten bare nedover.


Vi hadde et par gode innlegg innimellom, men det var i hovedsak Madla som styrte spillet. De hadde flere angrep, vi stoppet de fleste, men et par gikk i mål. Til pause var stillinga 4-0.


Etter pause fikk vi medvind, og da gikk det bedre. Vi spilte kjempebra, og hadde et par skudd som bare var centimetre fra mål. Dessverre hadde Madla også et par sjanser, noen som gikk i mål.



På slutten av omgangen mistet vi litt kontroll, og målene begynte å renne inn. På slutten av kampen var det nok tosifret-0, men jeg mistet tellinga etter 7-0…



Det ble en trist avslutning på sesongen og min femårige fotball"karriere", men jeg synes laget spilte bra sammen, og det er jo det viktigste! :)

Nå skal drakten min med nummer 15 vaskes og leveres tilbake til Hinna Fotball. 

1 kommentar: