tirsdag 28. oktober 2014

Klar for en skikkelig lese-vinter!

I september fikk jeg tilsendt to av høstens nyeste ungdomsbøker av Gyldendal Forlag. Den ene boka, Billie Ve, leste jeg ut ganske raskt, mens den andre boka, Nøkkelen, på hele 850 sider, er jeg enda ikke ferdig med.

I går fikk jeg likevel tilsendt ei ny bok av Gyldendal, Råta av Siri Pettersen. Råta er oppfølgeren til boka Odinsbarn, og skal visst være kjempebra.


Jeg trodde jeg hadde fått høstens bok da Råta kom i går, men neida. I dag kom nemlig en pakke til, med tre bøker oppi. Pakken inneholdt Du og jeg ved daggry av Sanne Munk Jensen og Glenn Ringtvedt, En overflod av Katheriner av John Green (hjerter i øynene) og Og hjertet mitt bare av Elen Betanzo.



Spesielt kult at jeg fikk Betanzos bok, vi hadde nemlig besøk av henne på skolen, ettersom boka er skrevet om nærmiljøet her på Hinna, hvor Betanzo selv har bodd.

Meg sammen med Elen Betanzo tidligere i høst

Nå har jeg masse gøy å lese til vinteren, og gleder meg masse til å starte på bøkene! :)

Bøkene vil som vanlig bli gitt bort til lesere av bloggen min, når jeg er ferdig med dem. 

1 kommentar:

  1. Hej, jag heter Sanna och bor i Sverige, jag är med i en tävling där jag kan vinna en ny dator! Det skulle betyda allt om du ville rösta på mig!! http://www.hemjakt.se/tavling/9/
    Min nuvarande dator är super seg så en ny skulle underlätta jätte mycket när jag bloggar. Alla som röstar och skriver det i en kommentar till mig är även med och tävlar om ett inlägg till din blogg/instagram. Tack på förhand / Sanna, www.fashionjoint.se

    SvarSlett