søndag 19. oktober 2014

Jeg selger

Etter all shoppingen min i USA, måtte jeg gå gjennom klesskapet mitt for å sjekke om det var noe jeg kunne legge bort. Mye var ganske slitt, og burde nok blitt lagt bort for lenge siden, mens annet enda hadde prislappen på seg. Siden det var mye som enda var i god behold, nesten ikke brukt, tenkte jeg at jeg kunne prøve å selge det, for å få inn litt penger til språkreisen neste sommer, og for at andre kanskje kan få glede av tingene jeg ikke bruker lengre.

Jeg ønsker blant annet å selge min elskede ballkjole fra juleballet i fjor. Den er kun brukt to kvelder, juleballet og julaften. Kjolen er litt for stor til meg, jeg bruker XS/S til normalt, så den passer nok godt til en medium jente. Den rekker til rett over knærne, har utrigning foran og trådfesting bak. Kjolen er ganske Askepott-lignende og bølger ut nederst. Jeg selger kjolen for 400,-.





Før jeg begynte på ungdomsskolen, kjøpe jeg meg en ullgenser fra Ralph Lauren Polo. Genseren er blå og skikkelig deilig å ha på om vinteren. Den klør ikke, selv om den er i 100% ull. I år passer den dessverre ikke lengre. Genseren er i størrelse medium (den er ganske liten i størrelsen, så er vel egentlig XS/S) og jeg kjøpte den for 600,-, Jeg selger den for 300,-.




Er du interessert, kan du kontakte meg på mail: marleesverden@hotmail.com. Jeg bor i Stavanger, og kan du ikke hente hente varen selv og de må sendes, må kjøper betale frakt i tillegg!

3 kommentarer: