onsdag 22. oktober 2014

Jeg har vunnet PT-Time

I dag fikk jeg en gøy melding av Arena Treningssenter. I hele oktober har de et program der en kan vinne PT-timer (personlig trener-timer) ved å delta på gruppetimer. Jeg deltar bare på gruppetimer, men har ikke (som jeg vet om) blitt trukket ut til å være med i trekningen enda. I dag fikk jeg likevel melding om at jeg har vunnet min første PT-time.


Jeg er ikke helt sikker på hvordan PT-timene fungerer, men jeg skal ned i morgen før Grit Cardio-timen min for å få vite hvordan det egentlig virker, og avtale tidspunkt.


Det er mulig å vinne flere timer, men nå er det ikke så veldig god tid igjen, så det spørs om jeg vinner noen flere. Men, jeg fant nå nylig ut at alle som melder seg inn på Arena får to PT-timer, så nå har jeg tre timer med personlig trener til disposisjon.

1 kommentar: