torsdag 16. oktober 2014

Hinna - Finnøy

Etter aktivitetsdagen i dag, spilte jeg kamp mot Finnøy, serielederen i vår divisjon. Det var flere som var slitne eller skada etter aktivitetsdagen, så vi måtte låne flere spillere fra J01 for å kunne stille med fullt lag. Til tross for at beina mine var tunge som bly, var jeg klar utpå banen da kampen begynte.


Se den flotte fletta Shannon lagde på meg!

Jeg startet som spiss, og allerede fra start hadde jeg en god del å gjøre. Både vi og Finnøy hadde en god del angrep, men ingen som endte i mål. Midt ute i omgangen scoret Finnøy to mål, og jeg ble byttet ut. Resten av omgangen var det kjempejevnt, og vi hadde flere angrep som bare var centimer fra å gå i nettet.



I andre omgang kom jeg inn igjen, denne gangen som midtstopper. Her var jeg mye mer inne i spillet enn da jeg var på topp, og jeg endte faktisk opp med et par "krigssår". Ankelen min er nå blå, knærne mine er på størrelse med små fotballer og baksiden av låret mitt er dekket av et stort brennsår og skraper.



Laget spilte også mye bedre i andre omgang, og vi spilte minst like godt som Finnøy. Likevel klarte vi ikke score, og kampen endte 0-2.



Nå har vi bare en kamp igjen, og så oppløses laget, så forhåpentligvis får vi en super avslutning på sesongen med seier i siste kamp! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar