tirsdag 28. oktober 2014

Halloween-konkurranse

For å få litt Halloween-spirit, kommer jeg til å kjøre igang en liten Halloween-konkurranse her på bloggen. I USA kjøpte jeg nemlig en stoooor pakke (400 gram) med Dessert Skittles, mine favoritter, som jeg tenkte å gi ut her på bloggen. Jeg satt og småspiste på Dessert Skittles hele sommerferien, jeg er helt avhengig av Skittles og Dessert Skittles er min nye favoritt i Skittles-familien.


Dessert Skittles inneholder 5 forskjellige smaker, Key Lime Pie, Blueberry Tart, Strawberry Milkshake, Raspberry Sorbet og Orange Créme. Min favoritt er Strawberry Milkshake, og jeg plukker ofte ut disse når jeg skal dele med andre, hehe.



Eneste du trenger å gjøre er å fortelle meg hva ditt favorittgodteri er ved å legge inn en kommentar i kommentarfeltet under,  så er du med i trekningen! :)

Litt tidlig, men Happy Halloween! :)
Vinneren trekkes selvfølgelig fredag 31. oktober.

8 kommentarer:

  1. SKITTLES OG HODESKALLER
    - Shannon

    SvarSlett
  2. Haha, min favoritt er skittles

    SvarSlett
  3. Min favorittsnop er surt vingummi.
    - Erle

    SvarSlett
  4. Kinder maxi, twix og vepsebol! :D Hehe

    SvarSlett
  5. elsker sure kirsebær og lakris og jorbær hodeskaller, haha. Å nå fikk jeg vann i munnen

    SvarSlett
  6. Eg vil ha den❤️
    Hilsen Cathrine

    SvarSlett