mandag 20. oktober 2014

#FretexFashion

Mandag er dagen for å dra inn til sentrum og gå på biblioteket. Det har mor og jeg gjort i åresvis, og i dag var intet unntak. Nytt er at jeg har lagt inn et obligatorisk stopp på Fretex i tillegg. Vi kjører jo forbi butikken på vei dit, likevel…

Som jeg har skrevet om tidligere, ser jeg etter noen kule, retro jakker, og startet derfor i jakkeavdelingen da vi kom til Fretex. Noe av det første som fanget blikket mitt, var en pelskrage som var skilte seg ganske mye ut fra de andre jakkene: - En Canada Goose-jakke.

Jeg var litt i tvil om jeg skulle kjøpe jakken eller ikke, men siden det var 50% avslag på alle jakker og kåper denne uka, og 800 kr plutselig ble til 400 kr, tvilte jeg ikke lenge.





Jeg vet selvfølgelig ikke om jakken er ekte, men jeg skal levere den til rens, og der merker en visst ganske lett om den er ekte, siden fake Canada Goose-jakker ikke tåler rens slik som de ekte! 

Før vi gikk videre opp på biblioteket, kikket jeg litt til og på vei opp i andre etasje fant jeg verdens kuleste skinnveske. Jeg skal kjøpe min egen Macbook neste år, og har en stund tenkt på hvordan PC-veske jeg vil ha til den. Jeg har jo MK-vesken min, men vil gjerne ha en egen PC-veske også. Denne veska var akkurat slik jeg hadde forestilt meg, en stor, brun og gammel skinnveske i perfekt størrelse. Den er nok noen tiår gammel, og slik ser den ut også, men det er jo det fine med skinn - det blir bare kulere og kulere med årene! :)




Det ble altså en veldig kjekk tur på Fretex denne gangen også, med et par skikkelige kupp, hihi. 

Jeg tror nok forresten at de som jobber på Fretex går gjennom varene de får inn på forhånd, og plukker ut de kuleste tingene til seg selv… Det sto en MK veske bak disken, og salgsdamene ble gaaaanske overraska da jeg kom i kassen for å betale for Goose'en, for de hadde ikke sett den tidligere.



Jeg må si det bare blir kjekkere og kjekkere for hver gang! At noen andre jenter snappet en dongerijakke jeg godt kunne tenkt meg, rett foran nesen på meg, får jeg bare tåle. 

2 kommentarer: