lørdag 18. oktober 2014

Fredagstaco

I går ettermiddag kjørte hele familien opp til Ylva og familien hennes for å spise taco der. Jeg har ikke vært med Ylva på kjempelenge, jeg snakket såvidt med henne en gang i sommer, men ellers tror jeg ikke jeg har vært med henne siden sommeren vi var på Aruba sammen.

Da vi kom opp var tacoen allerede klar. Mens vi spiste catchet vi opp siden sist gang, skolen og snakket om det som skal skje fremover. Etter at vi hdde spist gikk Ylva, Sindre og jeg ned i kjellerstua for å se film. Vi så filmen Den Rosa Panteren, og vi koste oss med chips mens vi lo oss ihjel.


Etter at filmen var slutt, hoppet hele familien i bilen og tok turen sørover til hytta, hvor vi skal være i helga. Vi kom frem midt på natta, og da var det rett i seng. 

Nå skal vi snart inn til Lyngdal for å kjøpe garn. Jeg skal nemlig begynne på et nytt strikkeprosjekt! ;)

3 kommentarer: