lørdag 4. oktober 2014

Dasani Drops Flavor Enchancer

Matbutikkene i USA var bare helt fantastiske. Fra hyller med forskjellige typer Capri Sonne til mer chipsposer enn jeg kunne telle, var det rene himmelen for meg. Vi stoppet flere ganger mens vi kjørte nedover langs sørkysten, og vi kom hver gang ut med mye mer enn planlagt. Godteriet smakte himmelsk, og vi prøvde hele tiden å kjøpe nye, forskjellige varer. En dag kom jeg hjem ut i fra butikken med et liten flaske Dasani Drops, ei flaske med smakstilsettene dråper med smaken kiwi og jordbær.


Jeg åpnet ikke flaska i USA, og da jeg kom hjem har den bare ligget på rommet. Da jeg pakket i går formiddag, tok jeg den derfor med meg, slik at jeg kunne prøve den ut i ferien.

Til frokosten i dag prøvde jeg ut dråpene. Jeg er veldig glad i mye smak, så jeg brukte 3 dråper (du kan variere selv hvor mange du ønsker).

Dasani Drops var utrolig godt, så jeg tenker det blir nok mye vann den neste uka! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar