onsdag 15. oktober 2014

Back on track

Nå er det lenge siden jeg har spilt sjakk! Jeg savner egentlig tiden da jeg var skikkelig aktiv og satte sjakk foran alt. Jeg spilte turneringen hele tiden, fulgte med på andres sjakkpartier og preppet teori. Selv om jeg startet på sjakk igjen i vår, har det ikke blitt noe stort ut av det. Jeg har vært med i en sjakkturnering og mindre enn fem treninger.






I Nordisk, med Hans Olav Lahlum


Denne sesongen har det ikke blitt noe bedre, medlemskap er betalt men noen trening har det ikke blitt. I dag tok jeg likevel ut fingeren og syklet hele veien til Tjensvoll.

På sjakken spilles det en gang i måneden to ratede spill som til sammen skal utgjøre en turnering. Jeg har ikke blitt med på noen av kampene før, men siden jeg allerede var på treninga startet jeg runde 5/6 med null poeng. Jeg tapte den første runden, men det andre matchen gikk jeg av med seieren! :)

Følget mitt på veien hjem, tidenes kuleste tvillinger; Hanna og Marte!

Neste helg skal jeg bli med i min første turnering på lenge, KM, og så er det NM. Skal jeg starte, skal jeg starte stort!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar