onsdag 3. september 2014

Wants: Room Details ✿

Jeg er midt oppi dekoreringen av rommet mitt, og selv om jeg er godt i gang, mangler jeg enda en god del før jeg er fornøyd. For eksempel står den gamle sengen fremdeles foran pulten min.

Jeg har sett litt på forskjellige interiørblogger og nettsider, og har funnet litt småting jeg har lyst på;

Vinyl-plater · Retro rosa radio · Retro skrivemaskin · Retro alarmklokke · Nattbord






Ikke mine bilder!

Jeg ser også etter noen fine bilder jeg kan henge opp på veggen, en gulvlampe, en nattbordslampe, et stort speil, luktlys og et verdenskart jeg skal ha over sengen. :)

6 kommentarer:

  1. Håper du blir fornøyd når du blir ferdig da =)

    - Alona.

    SvarSlett
  2. Hehe du har ikkje lyst t å innrede vårt rom også då.....når du først e i gang ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. HAHAH, neiii! :P Mitt eget er nok ikke ferdig før 2018, for å si det slik...

      Klem Marlene

      Slett
  3. Ja, gleder meg til jeg er ferdig! :)

    Klem Marlene

    SvarSlett