søndag 21. september 2014

Viking - Start

I formiddag dro vi vi tidlig hjem fra hytta for å rekke Viking-kampen, som startet halv fire. Vi kom hjem én time før kampstart, så jeg fikk akkurat tid til å skifte til Viking-drakt før jeg tok turen ned til Stadion, hvor jeg møtte Sanne. Vi kom inn på Stadion litt før kampstart, og der fikk jeg en liten overraskelse av Arild og Lena, hihi. Det kommer i et eget innlegg. 



Kampen startet ganske jevnt, selv om Viking fikk en del cornere. De hadde likevel ingen skikkelige skudd på mål, mens Start nærmest ikke var nærheten av Vikings 16-meter.




Lenger utover i kampen prøvde begge lag seg på noen skudd. Nøkkelord: prøvde. Ingen av laga utførte noe skikkelig, og stillinga var 0-0 da spillerne gikk ut til pause.


Som i første omgang, skjedde det ikke mye da spillerne igjen kom ut på banen. Ballen var for det meste på midtbanen, og begge laga var ganske sjansefattige. - Eller, helt til Start skjøt inn til  0-1 20 minutter før slutt.



Resten av omgangen regjerte Start spillet, men heldigvis ble ikke tapet noe større!



Etter kampen ble Sanne og jeg igjen for å vente på spillerne, og vi fikk møte Arild Østbø, Joackim Jørgensen, Yanni og Jonevret. Dagens høydepunkt! :)





Det var skikkelig dritt å tape, spesielt siden det var mot Start, et lag vi burde slå…!

1 kommentar: