fredag 26. september 2014

Vikeså

I dag har jeg brukt hele formiddagen på å pakke, og da resten av familien kom hjem kjørte vi rett til Vikeså. Eller, resten av familien skulle til Korshamn, men jeg ble satt av hos Helene, hvor jeg skal tilbringe helgen.

Da jeg kom til Helene, fikk vi middag, hjort og waldorfsalat. Hjorten var faktisk skutt på Vikeså, på deres tomt, og det gjorde det ekstra spesielt!

Etter middag tok vi en tur på firehjuleren til Helene. Jeg har ikke kjørt firehjuling uten voksne før, og var kjempenervøs. De andre gangene jeg har sittet på, har vi kjørt på flat bakke, mens her var det både bakker og ujevn vei. På turen fikk jeg se litt av Helene og familien sin gård, i tillegg til noen av sauene, kuene og hunden deres, Nikita.








Helene har også trampoline, noe jeg har drømt om i alle år, og der koste vi oss leeenge, hihi.


Nå skal vi snart ned på Fredagsklubben, hvor jeg skal møte Helenes venner. Det blir gøy! :)

2 kommentarer: