søndag 21. september 2014

Nye keeperhansker - Jarstein sine

Som jeg skrev i forrige innlegg hadde Arild og Lena med seg en overraskelse til meg på kampen i dag. Overraskelsen var landslagskeeper og tidligere Viking-spiller Rune Almenning Jarstein sine keeperhansker fra landskampen mellom Norge og Emiratene. Jeg skreiv på bloggen at Jarstein og Ødegaard var favorittene mine på banen, og hoppet nesten i taket da jeg så at gjengen på rad 19 hadde kommentert i innlegget.

Godt Jarstein er favoritten din da:)
Fine hansker han hadde? De er dine.. Ligger signerte til deg.. Skal hente de til deg og forhåpentligvis ta de med på kampen til deg på søndag.
Hilsen oss på rad 19





Eeeek, er det ikke bare knallkult?!


Hanskene er skikkelig store, og passer ikke meg for alt i verden. Derfor skal de legges inne i draktramma mi sammen med drakten hans, som jeg har fått tidligere. :)

Jeg rekker ikke engang fingrene i hanskene!



Nå gleder meg enda mer til å få hengt ramma opp på veggen på rommet!

4 kommentarer:

  1. Dem så utrolig store ut, sikkert lurt å ramme dem inn og henge dem på veggen =)

    - Alona.

    SvarSlett
  2. Ja, jeg gleder meg masse til å få dem opp på veggen! :)

    Klem Marlene

    SvarSlett