torsdag 11. september 2014

New in: Cosy sweater

I går var jeg på Kvadrat med mor og Sindre for å kjøpe den fluffy genseren fra BikBok, som jeg skrev om i dette innlegget. Jeg prøver egentlig å spare penger, men mormor syntes den var så fin, så jeg fikk penger til å kjøpe den av henne. :)

Genseren jeg kjøpte er fluffy, hvit og kjempemyk. Den finnes også i rosa, men jeg valgte hvit, siden rosa ikke går så godt sammen med Dr Martensene og dongeri-jakken min.




Jeg er kjempefornøyd med innkjøpet, og hadde genseren på meg på skolen i dag. Jeg hadde den under dongeri-jakken min og et skjerf (hele klassen har blitt forkjøla etter klasseturen). Det passet perfekt til høstværet her i Stavanger, men det ble litt varmt inne i klasserommet, siden vi har problemer med ventilasjonen.

2 kommentarer: