torsdag 4. september 2014

Klassetur til Evje

I morgen drar jeg til Evje på tur med klassen. Vi stemte over klassetur-valg i 8. klasse, og flertallet ville dra til Evje. Evje er en diger utendørs park, hvor en kan prøve rafting, dra på sykkeltur, klatre i områdets klatreskog og mange andre aktiviteter.


Helt siden vi begynte å planlegge klasseturen, har jeg tenkt at det er kjempelenge. Nå som vi har hatt streik og null skole i to uker, er plutselig snakk om å begynne å pakke og gjøre ting klar. Vi reiser i morgen, og jeg har akkurat blitt ferdig å pakke...

Siden mor og far er i Spania, blir jeg hentet av foreldrene til Haakon, som skal kjøre oss til skolen. Det er jeg veldig glad for, for jeg var utslitt etter at jeg hadde dratt baggen ned trappa.


Jeg gleder meg veldig til klasseturen, men synes også det er trist å tenke på at dette er avslutningsturen vår! De to årene på ungdomsskolen har gått kjempefort, og det blir trist å skilles fra klassen.

Vi har ikke lov å ta med PC på turen, så jeg får ikke blogget i helga, men kameraet er med, og jeg skal ta masse bilder og blogge når jeg kommer hjem på søndag! :)

4 kommentarer: