søndag 14. september 2014

Just do it ✔

Det har vært kjempefint vær hele helga, og i går bestemte far og jeg oss for å ta en tur rundt Stokkavannet om det ble fint vær. I dag våknet jeg til sol og skyfri himmel, og etter frokost dro vi til Madla.


Den siste tiden har det blitt lite utdendørs trening, både fotball og utendørs løping har blitt nedprioritert til fordel for Arena. Sist jeg løp utendørs, tror jeg var rett etter vi kom hjem fra USA... Det var kjempedeilig å finne frem Nike Free Flyknit 5-skoa mine igjen, og ta turen rundt vannet!


Det var ganske mange folk som gikk tur rundt Stokkavannet, men det var egentlig ikke så overraskende, siden det er søndag og strålende sol, og i tillegg var det et slags speiderarrangement.

Turen rundt gikk utrolig greit. Jeg fikk litt vondt i leggen da vi var halvveis, men fortsatte og fullførte noen minutter bedre enn forrige gang. Turen føltes også mye lettere enn vanligvis, og jeg kjente at formen har forbedret seg siden jeg starta på Arena. Det beste med treninga er å se resultater! :D

3 kommentarer:

  1. Så flink du er! Ha en super søndagskveld videre :)

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som en veldig fin tur :) Så kjekt med positive resultater!

    - Yara

    SvarSlett
  3. Ja, resultater er alltid en opptur! :)

    Klem Marlene

    SvarSlett