tirsdag 16. september 2014

Høstens ungdomsbøker i postkassa

I dag har jeg vært nede på Posten for å hente en ny bokpakke fra Gyldendal Forlag. Bokpakken inneholdt to av høstens nyeste fantasy ungdomsbøker, Billie Ve av Julia Kahrs og Nøkkelen av Mats Strandberg og Sara B. Elfgren.



Jeg har verken hørt om forfattere eller bøker fra før, men de ser og høres ufattelig spennende ut, så jeg kan nesten ikke vente med å starte på dem! Nøkkelen er faktisk siste del av en triologi, hvor første bok kommer på film i 2015.

På fredag får vi forresten besøk av en forfatter fra Stavanger, Elen Betanzo,  på skolen. Hun kommer ut med boka Og hjertet mitt bare, som er hennes femte utgivelse. Denne kommer ut i oktober. Jeg gleder meg helt vilt, og håper jeg får stilt henne et par spørsmål om hvordan hun jobber seg fremover og slikt. Skikkelig kult!

3 kommentarer:

  1. Jeg skal dele dem ut på bloggen når jeg er ferdig med dem, så følg med! :)

    Klem Marlene

    SvarSlett