onsdag 24. september 2014

Hinna - Randaberg

I dag har jeg spilt hjemmekamp mot Randaberg. Oppmøte til kampen var halv fem, altså samtidig som jeg er ferdig på jobb, så jeg måtte kaste meg på sykkelen da jeg var ferdig hos Studio Hjelm.

Jeg startet kampen som venstre kant, og hadde mye å gjøre fra start. Vi ledet spillet og fikk flere cornere som bare var centimetre fra mål. Etter et par mislykkede forsøk, scoret jeg. Synnøve lobbet ballen til meg, og jeg headet den i mål. :D



Vi fortsatte å presse på, og jeg ble byttet ut halvveis ut i omgangen. Plutselig begynte målene å renne inn, og stillinga gikk fra 1-0 til 1-4 i løpet av den siste delen av omgangen. Skikkelig kjipt!



I andre omgang gikk det ganske mye bedre, og vi spilte jevnt. Vi hadde en del sjanser som burde ha gått i mål, men vi klarte ikke redusere.



Noen minutter før slutt økte Randaberg ledelsen med enda et mål, og vi fikk ikke tid til å ta dem igjen.



Kampen endte 1-5, et ganske kjipt resultat siden spillet bølget frem og tilbake, og var ganske jevnt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar