søndag 14. september 2014

Girl's Night In

Tidlig i kveld dro far på trinnreunion, og siden mor og Sindre er borte denne helgen, hadde jeg huset for meg selv hele kvelden.

Rett etter at far hadde gått, gjorde jeg litt lekser og spiste pizza, før jeg fikk besøk av Lisa, Melinda, Mathea og Thale. Vi skulle fortsette helga med filmkveld hos meg. Vi har TV en kan se film i 3D på, men siden det alltid er noen hjemme når vi skal ha filmkveld, får vi aldri brukt den (lyden er så høy at den skremmer bort både folk og fe).



Selv om vi har 3D-TV, har vi nesten ingen 3D-filmer, og siden utvalget var så lite, falt valget på Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides. Under filmen koste vi oss med chips og dip, godteri, popcorn og brus.




Jeg pleier ikke bli med på se filmer i 3D, jeg er heller den som sitter oppe og klager på at taket skjelver, men det er bare kjempekult når en sitter der med brillene på, og det tror jeg de andre også syntes!

Kvelden ble enda bedre med verdens mest cozy tøfler!

De andre måtte gå rett etter filmen, og etter spøkelseshistoriene som ble fortalt på Evje var jeg så lå jeg på sofaen med Disney Channel på full guffe resten av kvelden, hehe...

3 kommentarer: