tirsdag 30. september 2014

Ghostbusters

I år har jeg valgfaget Media og Informasjon, og vi holder akkurat nå på med vårt første prosjekt. De tidligere årene har det nesten kun vært skriving, fotografering og besøk hos forskjellige nyhetsformidlere, og det var egentlig det jeg ville være med på, men i år er det ny lærer, og det blir derfor et helt annet program. Første prosjektet vårt går ut på å lage en musikkvideo!

Jeg er på gruppe med Lisa og Erle, og vi skal lage video til Ghostbusters av Ray Parker Jr.


I dag var vi ute og filmet, så det var på med hvitt laken og "Ghostbusters-kostyme" (ski-goggles), haha!



Filmen blir ikke lagt ut på YouTube, men Vimeo, et program jeg aldri vært borti før. Jeg vet ikke om jeg får dele den på bloggen siden det er et skoleprosjekt, men skal prøve så godt jeg kan! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar