mandag 29. september 2014

Gammelt nytt

Jeg er alltid på jakt etter nye detaljer til rommet mitt, og har lenge sett etter ei hvit, stor hylle med mange små rom i. Sindre har så lenge jeg kan huske hatt en sånn på rommet sitt, jeg tror faktisk den var min den gang jeg var enebarn, men jeg har ikke fått lov til å stjele den tilbake.

Tidligere i høst bestemte han seg for å gjøre om på rommet, - få bort den gamle bamsesenga han har hatt siden nitten-pil-og-bue, og få inn et nytt klesskap. Hoodiene hans er nemlig blitt stacka oppå kommoden hans. Midt oppi dette, fant han ut at det ikke var plass til hylla lengre, og den ble plassert i loftstua, mens vi ventet på å få tid til å flytte den inn på mitt rom.


I dag ettermiddag hadde jeg huset for meg selv, og jeg bestemte meg for å ta saken, eller hylla, i egne hender, og halte den inn på rommet mitt. Da resten av familien kom hjem litt senere, var hylla innredet og jeg satt med lekser og gjorde som ingenting.









Nå mangler jeg bare et par små detaljer, som vekkerklokke, retro radio, lys til å henge rundt senga (se bildet over) og billedrammer, og så er rommet mitt så og si ferdig. Det tok et par år, men nå kan jeg skimte målstreken i det fjerne! :)

2 kommentarer: