torsdag 25. september 2014

Familieselskap

Neste uke har farmor bursdag, og i dag feiret hun dagen sin med familien. Jeg hadde på meg en av sommerkjolene jeg kjøpe i USA, noe som ble bittelitt kaldt. Kommer virkelig å savne å gå i shorts og sommerkjole nå som høsten kommer for real!




Stakkar famor har brukket foten, så for å gjøre det enkelt hadde hun bestilt pizza. Det var egentlig veldig greit, for jeg har vært sugen på pizza hele uken. Det at favorittpizzaen min, skinke og bacon-pizza, sto på bordet da jeg kom, gjorde det bare helt perfekt!

Vi fikk servert dessert rett etterpå, farmor hadde laget til både vannbakkels, marengs, hjemmelaget iskrem og kanelboller. Tenk, at hun hadde lagd alt dette her balanserende på en fot med krykkene under armen! Farmors hjemmelagde Daim-is er bare helt fantastisk, og jeg serverte meg selv både en og to og tre ganger av den.




Ettter vi hadde spist ferdig, dro alle de andre "ungene" ut, men jeg måtte bli inne siden jeg ikke hadde uteklær...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar