lørdag 27. september 2014

Bjerkreimsmarken dag 2

I dag sto Helene og jeg opp tidlig for å dra ned til Bjerkreimsmarken. Der nede møtte vi et par av Helenes venninner, som jeg møtte på Fredagsklubben i går kveld.


Marken var egentlig ganske stor, - mye større en jeg så for meg, og det var flere kjekke boder. Jeg likte to boder spesielt godt, thaimatboden som solgte tidenes beste vårruller og godteriboden som solgte slush, godteri, popcorn og verdens beste ting, sukkerspinn. Jeg var innom der flere ganger, både for å "shoppe" og for å sikle etter varene, haha.




Sjokolade fra Sjokoladehjørna i Egersund

Da vi hadde vært innom alle bodene flere ganger, tok vi veien hjem igjen. Vi kjørte innom butikken på veien, og kjøpte vaniljekesam, Oreo-kjeks og blåbær. Dette blandet vi sammen til en slags Oreo-kake i kopp. Det var kjempegodt, og en oppskrift jeg garantert skal bruke igjen!



Nå skal vi snart ned til Anne, en av venninnene til Helene, på filmkveld. Det blir koselig! :)

2 kommentarer: